معرفی

درباره شرکت لیزینگ ایران خودرو

شرکت لیزینگ ایران خودرو در تــاریخ ۱۴ مهرماه ۱۳۸۲به صــورت شرکت سهامـی خــاص تاسیس شده و جزء واحدهای تجاری گروه صنعتی ایران خودرو میباشد.فعالیت شرکت در چارچوب دستورالعمل اجرائی تاسیس و نظارت بر شرکتهای لیزینگ مصوب بانک مرکزی جمهوری اسلامی می باشد.

شرکت لیزینگ ایران خودرو با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و مجرب و با ایجاد تعامل سازنده و مطلوب با شرکتهای بزرگ تامین کننده انواع کالاهای سرمایه ای و مصرفی با دوام توانسته است خدمات و تسهیلات متنوعی به هموطنان عزیز در سراسر کشور ارائه نماید و با بهره گیری از شبکه بزرگ نمایندگی ایران خودرو و با تکیه بر برند و تجارب موفق مدیریتی گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان یکی از حلقه های حفظ زنجیره ارزش افزوده خدمات لیزینگی ، توسعه کمی و کیفی و تنوع بخشی به محصولات و خدمات خود را در دستور کار قرار داده است .کلیه سهام این شرکت متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو می باشد..

معرفی خدمات شرکت لیزینگ ایران خودرو

شرکت لیزینگ ایران خودرو در حال حاضر ضمن دستیابی به سهم مناسب از بازار خدمات لیزینگ، انواع تسهیلات در حوزه های مختلف نظیر:

  1. انواع خودروهای سواری صفر کیلومتر و کارکرده
  2. انواع خودرو سنگین کار
  3. املاک و دفاتر کار
  4. تجهیزات و ماشین آلات تولیدی
  5. تجهیزات صنعتی، معدنی
  6. ماشین آلات راهسازی
  7. تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی
  8. لوازم خانگی
  9. کالاهای دیجیتال مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل
را به متقاضیان ارائه می نماید.

چشم انداز:

پیشتازی در عرصه لیزینگ کشور

بیانیه ماموریت :

با اتکا به نیروی انسانی متخصص و متعهد و بهره مندی از فناوریهای نوین و تعهد بر انجام برنامه ها و وظایف سازمانی و آگاهی از آخرین اطلاعات بازار و درک خواسته های مشتریان و دستیابی به منابع مالی کافی با نرخهای مناسب، مصمم هستیم در جهت توسعه بازار وایجاد تنوع در خدمات، ایجاد ارزش افزوده برای سهامداران، جلب رضایتمندی ذینفعان، ارتقای رفاه و سلامت جامعه و رشد پایدار اقتصادی کشور همواره نقش برجسته ای داشته و سرآمد باشیم.

ارزش های اخلاقی

  1. پیروی از قوانین و استانداردهای اخلاقی
  2. رقابت عادلانه مطابق با قانون و اصول اخلاقی کسب و کار
  3. احترام به حقوق ذینفعان از طریق جلب رضایت مشتری، توجه به ارزش‌های سهامداران و بهبود کیفیت زندگی کارکنان
  4. صداقت، احساس مسئولیت و وجدان کاری برای خدمت با جان و دل به شرکت
  5. پرورش اخلاق حرفه ای واجتناب از هر گونه فساد اخلاقی در محیط کار
  6. خوش خلقی و رعایت کرامت انسانی مشتریان
  7. فراهم کردن بهترین امکانات برای حرکت همگام با تکنولوژی و علم روز دنیا
  8. تعهد و تعصب کارکنان نسبت شرکت

استراتژیهای شرکت لیزینگ ایران خودرو

  1. ارتباط با سازمانها و ارگانها جهت ایجاد روشهای مختلف فروش با توجه به سابقه و برند شرکت
    شرکت لیزینگ ایران خودرو با بهره گیری از برند معتبر و سابقه فعالیت بالا همواره مورد توجه سازمانها و ارگانهای بزرگ و معتبر جهت خرید گروهی بوده است که این استراتژی امکان افزایش فروش شرکت را بالا می برد.
  2. ادغام فعالیتهای لیزینگی جهت استفاده از منابع مالی و مجوز سایر لیزینگها و سابقه فعالیت شرکت
    شرکت لیزینگ ایران خودرو به سبب سابقه فعالیت بالا توان بالقوه ای برای جذب مشتریان و انجام طرحهای مختلف فروش دارد که متاسفانه به دلیل کمبود منابع مالی و عدم داشتن مجوز بانک مرکزی امکان اجرای این طرحها وجود ندارد .با ادغام این طرحها با سایر شرکتهای لیزینگ که از منابع مالی مناسب و مجوز فعالیت برخوردارند ولی مشتریان وفادارو اعتبار چندانی ندارند می توان این طرحها را اجرا کرد.
  3. ارائه تسهیلات مناسب و متنوع جهت جلب رضایت مشتریان نسبت به نرخ بالای تسهیلات بانکی
    یکی از دغدغه های مشتریان کمبود نقدینگی و عدم تناسب تسهیلات با شرایط آنهاست همچنین نرخ بالای تسهیلات بانکی وضعیت رقابتی مناسبی برای سازمانهایی است که امکان ارائه تسهیلات با نرخ بهره پایین تر را دارند.روشهای تامین منابع برای ارائه این تسهیلات بایستی بررسی شود.
  4. گسترش سهم بازار با استفاده از سابقه فعالیت شرکت از لیزینگهای غیر معتبر
    لیزینگهای نامعتبر که اکنون بخشی از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند به دلیل عملکرد نامناسب و ایجاد بی اعتمادی در مشتری دیگر مورد توجه مشتریان نمی باشند . شرکت لیزینگ ایران خودرو به دلیل عملکرد مطلوب و جلب اعتماد مشتریان می تواند سهم بازار لیزینگهای نامعتبر را به خود اختصاص دهد .
  5. ایجاد انگیزه و طرحهای تشویقی برای مشتریان با توجه به تغییرات فصل جهت وصول مطالبات
    رکود اقتصادی بازار و وضعیت نامناسب مالی مشتریان باعث ایجاد حجم بالایی از مطالبات سنواتی برای شرکت لیزینگ ایران خودرو شده است که با برنامه ریزی طرحهای تشویقی در فصولی که نقدینگی بیشتری نزد مشتریان است در جهت کاهش مطالبات سنواتی اقدام خواهیم نمود.
  6. تدوین استراتژیهای فروش فصلی با توجه به مطالعه و شناخت بازار
    یکی از ابزارهای اصلی ایجاد موفقیت در فروش، مطالعه و شناخت کامل بازار و تدوین استراتژیهای فروش مطابق با شناخت دقیق بازار می باشد.
  7. برنامه ریزی مناسب و هدفمند همراستا با افزایش امنیت شغلی و رضایت کارکنان متخصص و ماهر ، افزایش بهره وری و همچنین جلوگیری از خروج نیروهای متخصص
    نیروی انسانی مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه شرکت است که با ایجاد مکانیزمهایی در جهت جلوگیری از خروج نیروهای متخصص و ارزشمند و استفاده از تجربه آنها سبب اعتلای شرکت را فراهم می آوریم.
  8. استفاده از اعتبار شرکت ایران خودرو و لیزینگهای زیرمجموعه و همچنین نیروی متخصص شرکت جهت تهیه نرم افزار یکپارچه لیزینگ و ادامه روند فروش
    یک نرم افزار یکپارچه برای شرکت یکی از نیازهای اساسی می باشد که سبب بهبود قابل توجه عملکرد آن خواهد شد .تهیه این نرم افزار هزینه قابل توجهی را به سازمان تحمیل می کند که با استفاده از اعتبار شرکت ایران خودرو و همچنین امکانات مالی سایر لیزینگها می توان یک قرارداد چند جانبه بین شرکتهای برنامه نویس زیر مجموعه ایران خودرو و لیزینگهای تامین کننده منابع مالی از سوی دیگر و شرکت لیزینگ ایران خودرو به عنوان تامین کننده دانش تهیه نرم افزار منعقد نمود.

ساختار سازمانی

معرفی مدیران واحدها

با متخصصین واقعی برای خدمتگزاری آماده ایم

با تیم متخصصین ما آشنا شوید

مجتبی جوادیان

مدیر حراست

مجتبی جوادیان

مدیر حراست

وبسایت

تست و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف

تست و تست ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

مجتبی باقرزاده

مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی

حسین پورخدایی

مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی

وبسایت

تست و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف

تست و تست ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.